A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E E320T 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Frankó álcaautó családosoknak

Szöveges ítélet

Az úgy volt, hogy kellett egy kombi. Elkezdtünk dízeleket nézni, de hamar letettünk róla, mert a benzinesek sokkal kevésbé leharcolt motorikus és bels? állapotban vannak, az általában alacsonyabb futásteljesítmény mián.
Hááát nem kisdarab, közel 5m a hossza. Ledöntött hátsó és els? (anyós széke!) üléstámlával 3m hosszú cuccokat is be lehet tuszkolni a csomagtérbe.
Praktikus. Utazásnál befér a család gyerekestül, nagymamástul és kutyástul, még a fürdet?kádat is elvihetjük, ha akarjuk. Csomagok álcázásához csomagtérroló, kutya és el?rezúduló poggyászok ellen háló szintén van, a rolóval szerkezetbe integrálva.
Kényelmes. Aki szereti a régebbi stílusú, nem túl keményre tömött, kicsit sezlonyos üléseket, annak bejön. (Én ilyen vagyok) Alapfelszereltség ehhez a motorhoz az ABS, dupla lufi, ASR, 2 oldalas légkondi, villanyablakok, villanyos tükrörállítás, bukó/nyíló napfénytet? és a pneumatikusan állítható gerinctámasz + oldalsó üléspárnák. Ja, automata váltó, de ez szintén alap, a 320-asból nagyon keveset csináltak kézi váltóval.
Gyors, er?s. Nagyon eltalált a motor, ez az els? igazán jó 24 szeleppel szerelt 6 hengeres benzinese a gyárnak. A lovak 220-an vannak, a nyútonméterek hossza pedig 318. A váltó 5 sebességes és már részben elektromos vezérlés?, de alapjaiban a korábbi 124/126 sorozat vákuumos technológiájára épül.. Kicsit lusta, de kell? mennyiség? rutinnal és gázfröccsel akkor vált, amikor akarjuk. Padlógázra durván indul meg az autó, érdemes óvatosan kezelni a gázpedált. Autópályán van igazán elemében, ilyenkor tudja kifutni magát. Az imádnivaló, amikor mondjuk az ember 150-nél rúg egy padlót, a gép visszavált 3-ba, oszt húzatja a 4-est kicsivel 200 felettig. Onnan gáz felenged, és a váltó elshifteli az 5-öt ;-)
A családban mindenki nagyon szereti (vezetni is), teljesen bevált. Könny? vezetni, man?verezni, kényelmes, van benne er?tartalék váratlan szitukhoz, elég nagy és praktikus is. Mindenkinek ajánlom, aki nem akar kompromisszumot kötni a méretes családi autó és a teljesítmény között :-)

Hibalista

- futóm? bizbaszok (szilent, gömbfej, leng?karok, lengéscsillapító)
- vízpumpa (nem romlott el, a kora miatt cseréltük)
- HF tömítés csere (típusbetegség)

Ide hordtam szervizbe

Sufni Tuning Kft.
Budapest, III. ker.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 174000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 260SE Következő autója? valami MB kupé
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)