A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » S (1972-1980)

S 280se 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Született: az autógyártás fénykorában

Szöveges ítélet

Nagyon nehéz nekem róla irni elfogulatlanul,mert amióta az eszemet tudom a Mercikért rajongok,volt szerencsére több is a családban és mindegyik hihetelen volt(nem tákolt,magyar módra kendácsolt romok).A 116-os nem hasonlitható egy mai müanyag romhoz sem.Megjelenésekor magasan a többiek felett állt,a 126-os is az ö alapjaira épült.Sokáig kerestem mire rá találtam.A kocsi kidolgozása,minösége eszméletlen még ma is.27 év után sem igazán akar csörögni zörögni belülröl.A fa betétt igazi fa,nem ocsmány müanyag,és a müanyagok is jó kidolgozásúak és a tapintásuk is kellemes.
hely van benne böven,a csomagtartó is meghaladja böven az átlagot.A motorja M110-es 2.8-as soros hatos duplavezérmütengelyel,félgömb égéstérrel(a chrysler használja manapság hemi néven),6 helyen csapágyazva,az enyém 185 lóerös,de több teljesitményszintel is lehetett kapni.eléghosszú ideig volt a Mercedes kinálatában,nem véletlenül.A 60-as években a pagodában debütált majd 85-ben futott ki a 126 -ból helyére a 300-as került.A benzint jó étvágyal fogyasztja ha tapossák de nyugodt tempóval nem veszélyes a fogyasztás az ujjak roszabbak.A hangja csodálatos középsö fordulatszámtartományban amit produkál
az eszméletlen. Egyébként csendes,csak a középsö dobbal csinált valamit az elözö tulaj,amitöl megjött a hangja de én ezt nem bánom.
A váltó autómata,de több mint 300e km után is gyönyörüen teszi a dolgát csak egy kicsit lomha néha.A menetteljesitmények nekem böven elegendöek,185 lóerö nem viccböl van ott ennyi tényleg kell, a V8-asokkal szépdolgokat lehet müvelni.Van aki dizelt csinál belöle,de én azért pénzt nem adnék, ne ilyen autón akarjanak spórolni,vegyen akkor Lupót ami 3 litert fogyaszt.
Az eredeti td nem lehet rossz ,de a 88 lóerös 5 hengeres nagyon halovány lehet,kár egy ilyen miatt tönkre tenni.
Aki eddig ült benne nem rejtette véka alá pozitiv véleményét:)
Az enyém szerencsére nem lestrapált darab gyönyörü, föleg a belseje.
Sokan értékelték át a véleményüket az autóm hatására.
Sokan megnézik, kérdezgetnek róla,tényleg tetszik az embereknek.
27 éves,és semmi kétség nincs bennem arról hogy mégegyszer ennyit ki fog birni.
Egy mai autónál egyáltalán nem vagyok benne biztos,hogy a 20-at kibirják egyben. Ezután is szeretnék ha anyagi helyzetem lehetövé teszi Mercedesben ülni.
A fentartási költségei nevetségessek egyedül a benzin drága de az mindannyiunknak az.
Ha valaki megcsináltatja rá a veterán vizsgát akkor se sólyadó se kemény biztositás.(kb 16eft egyévre max.)
Mindenkinek csak ajánlani tudom aki megteheti,az próbáljon ki egyett mert eszméletlen,persze csak ha jó állapotú,és nem leharcolt mert akkor a gatyája is rámegy.

Fenti irásom óta eltelt jó pár 1000 km-er.
Véleményem nem változott,a fütése iszonyú jó és kultúrált,
a világítása verhetettlen,a szélvédöi 27 év után sem karcolódtak össze egyáltalán!

Nos a lényeg hogy eladtam, Én hülye!!!!

Nem akartam hogy a városban tönkre menjen ,megnyomják stb.
Nem városba való habár NAGYON kényelmes de az igazán városon kívül érzi jól magát.Nem ugrálnak a lámpánál a kis hülyék azt gondolván hogy diesel.
Ha nagy tempóval fel tünsz elöttük úgy mennek ki mint a szófogadó kiskutyák...

Oepl Calibra turbót vettem helyette,ami nem rossz gép,nagyon megy, jól fogyaszt de a legtöbb szempontból nyomába sem ér a Mercinek.Megjegyzem akármit is vettem volna az sem,de a Calibra is v.milyen szinten kultusz verda és ezért kellett.Hogy mi lesz ezután,nem tudom 126-ost néztem de már sok a műanyag,kevés a króm.Akkor inkább 140-es,talán jövöre, eddig Ő volt a legbrutálisabb s-osztály, és jó 116-ost itthon lehetettlen találni:(

Talán a 116-os volt az-az s-osztály ami annyira felül múlta a korabeli konkurenciát? hogy még egy Rolls is nevetséges papir autónak tűnt a Merci mellett(meglehet nézni pl:ajtók vastagsága,műszerfal látvány meg olyan technikai megoldások amit nem is ragoznék).

Egyszóval 116-os a király :)

Ja és akkor is gyönyörü hangja volt azzal a dobbal,nem volt tolakodó,pont annyi jött amenyi kell :)

Hibalista

- Semmi nem romlott el rajta

Ide hordtam szervizbe

Olaj,légszürö,olajszürö csere,otthon

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1978
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? opel kadett,bmw e30 Következő autója? Turbó Calibra, 140-es S osztály
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz S 1972

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)